Kleertjes.com lanceert glossy met de naam kleertjes

Kleertjes.com is de grootste online aanbieder van kinder-en babykleding. Op 6 september 2012 lanceerde Kleertjes.com een eigen glossy, 'Kleertjes'.

De eerste editie van Kleertjes staat in het teken van 'Back to School'. Niet zo gek, omdat de scholen in september weer zijn begonnen. Kleertjes.Com wil met de glossy klanten verrassen en inspireren met o.a. de nieuwe collecties, winacties, aanbiedingen en diverse interviews. Zo wordt er in elke editie een ontwerper van een top kledingmerk gevolgd en kunt u verhalen lezen van trouwe klanten van Kleertjes.com.

De oprichtster van Kleertjes.com, Claudia Willemsen is super trots op de lancering van de glossy. Het magazine wordt in een oplage van 325.000 exemplaren gedrukt en verspreid onder de vaste klanten van Kleertjes.com. Ook wordt het magazine als bijlage van het Mama Magazine in Nederland verstuurd. De glossy verschijnt in eerste instantie 2 maal per jaar (zomer en wintereditie).   

Gepubliceerd: 6 september 2012
Door: Vanilja.nl redactie